Jeg er ikke en robot, eller?

Jeg stryker ofte på robot testen.

Etter å ha lest gode blogg innlegg på siden her – vel og merke uten å være pålogget, jada så man kan unngå det- så vil jeg gjerne legge igjen en kommentar og da må jeg altså krysse av i en boks for å erklære at jeg ikke er en robot. Det er mulig noen vil protestere allerede her, men jeg er altså ikke det. Robot altså. 😊

i det krysset er plantet i boksen så spretter det opp et vindu med et bilde inndelt i hauger med inndelte felt. Det heter sikkert noe fancy på matte språket, men det kan jeg ikke. Jurister er kjent for ikke å kunne matte særlig bra. Vi var i hvert fall det på 90 tallet når jeg studerte! 🤓

Poenget er at man skal krysse av i de rutene msn ser bil f.eks. Eller buss. Er det noen som kan gjette hvor ofte jeg stryker på den prøven eller? 🤷‍♀️

Ja, nettopp. Over 70% vil min kjappe hoderegning på gefuhlen her nå sette to streker under. Nå kan jeg jo ikke matte språket da, men  altså! Over my top ass! Tilbake til start. Og joda. Det går an å stryke flere ganger på rad. Erfaring for det også. 🤦‍♀️

Så nå har jeg et par nye hårete mål å jobbe mot: 1. Trene på robotprøven eller ta seg bryet med å logge inn først. 2. Fortsette å ta seg bryet med å rette opp skrivefeil i teksten, og ta seg tid til å undersøke om den sabla korrekturleseren her på blogg.no faktisk har rett i sine orddelingsfeil varsler. Fasan ass.

En riktig fin søndag ønskes alle leser av bloggen min!

Bildet har ingenting med dagens tekst å gjøre, men viser forhåpentligvis at jeg ikke er en robot. Vilder er tatt på tur ved Vålerenga kirke en random dag. I nabolaget her altså.
11 kommentarer
    1. Jeg strir også på de testene innimellom ja 😀 Jeg synes det er sånne “lurespørsmål” innimellom. Krysse på biler…Gjelder det HELE biler f eks. Eller må de med bare et hjul også med…osv. Jeg er FOR lur har jeg funnet ut 😀

    2. Jeg har matte-hode, men sliter med de testene innimellom. Jeg får stress-symptomer hver gang de de dukker opp. Jeg mener hvor vanskelig kan det være.
      Regner forresten at med kunstig intelligens på frisk fremmarsj løser mange roboter de nå

      1. Godt å høre at selv matte – hoder sliter altså😊 godt poeng med KI. Har lånt boka alle må lese men må innrømme at jeg synes det ble for tungt. Pod med damen gikk greit.

    3. Jeg skal bruke så sterke ord som å si at jeg HATER disse robot testene, for noen av dem blir man jo aldri ferdig med. Ikke så ofte jeg kommer bort i dem her på bloggen, for jeg logger meg nemlig aldri ut verken på PC eller mobil. Om det er så smart vet jeg ikke, men… Ha en nydelig søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg