Solhilsen

Solhilsen A og B er kjent for alle yoga utøvere.

Min spanske solhilsen foregikk i dyp kaffe meditativ tilstand. På terrassen til Kari i Malaga.

Å sitte slik en tidlig morgen og ønske dagen velkommen er undervurdert.

Det var verdt trøtte øyne, stive og ømme muskler og ledd – og innimellom litt migrene.

Ny dag, ny muligheter. Et lite mirakel. Og når man får den servert slik: Kan det bli bedre?

Tusen takk til Kari nok en gang for generøst tilbud, koselig, morsomt og fint opphold. Hvem hadde trodd jeg skulle få sitte barfot på en terrasse og nyte morgenkaffen nå i oktober når vinterdekk og tykk strømper dras frem?

Det er godt vi begge har igjen rest-evne til å ta ting på sparket innimellom all planmessig mobilisering. Da ble det Malaga på oss allerede andre gang vi møttes irl.

Spansk solhilsen er herved lagt unn i repertoaret og dedikeres Kari Engesvik❤️

 

Jeg har filmet en sekvens der solen bruker ca 5 minutter fra den dukker opp over jordskorpa til den henger godt over. Det går fort!
Hulter i rekken her altså, solen går opp, ikke nedover, her🤦‍♀️
For de av oss som tror på orber så har denne solhilsen en litt ekstra dybde Ibsen vil jeg si😊
6 kommentarer
    1. Der har du fanget nydelige soloppganger 🌞❤️🌞 Det var en glede å ha deg her. Jeg storkoste meg med å ha deg på besøk! Det var mye vi ikke rakk, som å lese Tuppen og Lillemor og ta noen flere Middelhavsbad, men det er fint å kunne glede seg til noe senere også. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg